  • Data: 2016-01-15 18:04:35
    Temat: Re: Nowy blok - sprzedaż alkoholu - 200 m przedkoszle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n7b5ps$4uf$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-01-15 o 17:06, J.F. pisze:
    >J.F., to może pójdź raz do żabki i zobacz co jest napisane na
    >paragonie,
    >zamiast tutaj pisać jakieś mylne plotki ;)

    A faktycznie - duzymi literami "Freshmarket nr xxxx", a nizej malymi
    imie i nazwisko i NIP prowadzacy do tego nazwiska.

    Tym niemniej - jesli w fabryce firmy X pracuja ludzie zatrudnieni w
    firmie W, to cos mi sie widzi, ze koncesje moze miec "Sklep", a
    zaledwie prowadzic go bedzie Ajent.

    Szczegolnie gdy w w/w fabryce rzadzi prezes P na kontrakcie
    menadzerskim, fabryka sie miesci w hali wynajmowanej od firmy N, a
    ludzie pracuja na maszynach firmy L, oblozonych w dodatku zastawem dla
    firmy B :-)

    >Tutaj też nie bardzo po drodze ci z czytaniem, bo nie ma takiego
    >podmiotu jak "Freshmarket".

    Teraz tez mi sie tak wydaje, ale bo to wiadomo czy nie ma ?

    Żabek jest za to az za duzo :-)

    J.