  • 1. Data: 2003-10-08 13:53:57
    Temat: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    Sześć lat temu kupiłem fotel biurowy firmy Nowy Styl. Służył mi dzielnie.
    Jakiś czas temu koleżanka pchnęła mnie mocno - a jestem ciężki - na ów mebel.
    Coś strzeliło, chrupnęło, ale na oko wszystko było ok.

    Po pewnym czasie wykonałem nagły ruch - chcąc schwytać mojego kota. Znowu
    chrupnęło. Okazało się, iż pękł element mechanizmu - fotel nie nadawał się
    do użytku (siedzisko spadało z nogi).

    Wysłałem mailem do firmy Nowy Styl prośbę o przesłanie owego mechanizmu
    za zaliczeniem. Fotel w stanie idealnym, a mechanizm pewnie znacznie
    tańszy od całości...

    Na drugi dzień rano zadzwonił Pan z Nowego Stylu i powiedział, że firma na
    swój koszt prześle do mnie w ramach reklamacji nowszą generację tegoż mechanizmu.
    Zaprotestowałem - "przecież to już 6 lat". "Nic nie szkodzi".

    Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
    fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
    godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Na to tylko czekał żółw, jak błyskawica rzucił się na podstawę drabiny...

  • 2. Data: 2003-10-08 14:53:07
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Tylko sforwardowac do Nowego Stylu. Piekne slowa. A ja myslalem ze ten post
    to bedzie jazda bez trzymanki w stylu tpsa.

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]

  • 3. Data: 2003-10-08 18:08:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Bardzo się cieszę, że udało Ci się pozytywnie rozwiązać Twój problem. Ale
    oświeć mnie, czemu powiadamiasz o tym cały świat i to akurat na tej
    grupie.

  • 4. Data: 2003-10-08 20:46:25
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > oświeć mnie, czemu powiadamiasz o tym cały świat i to akurat na tej
    > grupie.

    1. Nie cały świat tylko czytelników kilku grup
    2. Bo uważam ich reakcję za godną pochwały
    3. Gdzieś ich pochwalić muszę.

    A poza tym - EOT.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > Niech pan sinus napisze skad sie wziol,kim jest,na jakiej
    > podstawie zamierza rzadzic.To jest koniec POLSKI NIEPODLEGLEJ. <Toni>
    <w odpowiedzi na RFD Sinusa dotyczące moderowania pl.comp.nowe-programy>

  • 5. Data: 2003-10-08 22:51:05
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
    > godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.

    To prawda, mają "nienormalne" podejście do klienta.
    Robią wszystko, żeby klient był bardziej zadowolny, niż sam sobie mógł to
    wyobrazić.

  • 6. Data: 2003-10-10 16:18:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Bardzo się cieszę, że udało Ci się pozytywnie rozwiązać Twój problem. Ale
    > oświeć mnie, czemu powiadamiasz o tym cały świat i to akurat na tej
    > grupie.

    Spamer???

  • 7. Data: 2003-10-10 18:01:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>