  • Data: 2013-04-24 18:51:24
    Temat: Re: Nowa ustawa śmieciowa i kilka pytań.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-24 18:29, Shrek pisze:

    > Pytam bo jestem w zarządzie i ustawa nakazuje mi podać wielkość której
    > nie znam, nie mam żadnych instrumentów prawnych ani rzeczywistych żeby

    Zebrać deklaracje od właścicieli mieszkań i przenieść na nich
    odpowiedzialność za podane dane.
    Też nie jest to wolne od wad, bo jeśli p. X wynajmie swoje mieszkanie
    panu Y, to panu X loto ile ludzi tam zamieszka (i nie musi tego
    wiedzieć), a wspólnota nie ma na pana Y żadnego bata i może panu Y
    skoczyć. Niemniej wspólnota może zażądać tej deklaracji od X, a on niech
    zażąda podobnej od Y. Po prostu każdy ma mieć papier na każde pierdnięcie.

    Jeszcze gorzej jest w przypadku gościa, który "mieszka" na przestrzeni
    roku w 3 różnych domach (rodzinny, w miejscu pracy i letni), o czym
    pisałem w tym wątku.

    Ot - kolejny przykład "ustawy" (zaczyna mi się to kojarzyć z "ustawką"
    albo ustawionym przetargiem) dziurawej jak durszlak.

    > ją poznać, a ja ponoszę za to odpowiedzialność. Z którego paragrafu mnie
    > ścigną, bo poważnie rozważam rezygnację w wyniku naszego popierdolonego
    > prawa - nie dość że ludzie się będą wściekać za podwyżkę "czynszu" na
    > mnie a nie na radnych, nie dość że będzie burdel za czterokrotnie
    > większą cenę, to jeszcze ja mam za to odpowiadać (karnie/skarbowo?) bo
    > (p)osły spieprzyły sprawę.

    Ano tak właśnie. :)
    Nie wymagaj odpowiedzialności od (p)osłów. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.