  • Data: 2013-04-24 22:04:34
    Temat: Re: Nowa ustawa śmieciowa i kilka pytań.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Apr 2013, Kris wrote:

> [...]
    [...]
    > U nas tak jest do tej pory.
    > Ogólnodostepnych pojemników
    > wszedzie pełno a i tak znam takich
    ^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    > bo nie chce im sie te
    > kilkaset metrów ruszyc dupe i wyrzucic
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    Widać mamy różne odczucie dla słowa "pełno".

    > Na to u nas nie wpadli, a nawet jakby to trudne do udowodnienia co i kiedy i kto
    wrzucił.

    To chyba nie był wielki problem, choć nie wiem.
    Ale dostępność (te kilkaset metrów) owszem.

    > Dokłądnie to jest główny plus tej ustawy.

    Tłumacząc na polski - ładowanie niepogniecionych butelek (wszelakich)
    jest plusem ustawy? Hm... :D

    > I tak sobie mysle ze tak to skalkulowali że nioższe opłaty za segrogowane i tak
    pokryja koszty

    W to pewnie NIKT nie wątpi :)

    pzdr, Gotfryd