  • 1. Data: 2006-05-05 20:58:22
    Temat: Notariusz i 2 opcje
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    Podpisałem już umowę w banku na kredyt hipoteczny. Teraz notariusz.
    Do wyboru 2 opcje:
    1) z notariuszem tylko akt notarialny a tematy z wpisem w sądzie (założenie
    księgi i hipoteka) samodzielnie
    2) wszystko przez notariusza

    Jak to wygląda cenowo i jaką opcję bardziej polecacie?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2006-05-07 11:19:16
    Temat: Re: Notariusz i 2 opcje
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > księgi i hipoteka) samodzielnie
    > 2) wszystko przez notariusza
    >
    > Jak to wygląda cenowo i jaką opcję bardziej polecacie?

    Przecież nie jesteśmy notariusami, ich się spytaj. A z własnych doświadczeń
    to notariusz potrafi wziąć nawet 1000 zł za złożenie wniosków o wpis
    hipoteki. Wniosek o urządzenie księgi w przypadku np. nowych mieszkań
    wyodrebnianych jest z automatu, w przypadku spółdzielczego własnościowego
    prawa do lokalu sam możesz złożyć wniosek o urządzenie KW. Jest to banalna
    czynność i nie będzie kosztować tyle ile zdzierają notariusze.

  • 3. Data: 2006-05-07 22:23:57
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest to banalna czynność i nie będzie kosztować tyle ile zdzierają notariusze.

    Takiej odpowiedzi oczekiwałem. Dzięki :)

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl