  • 1. Data: 2008-02-25 13:40:43
    Temat: Notariusz - czy można odzyskać pieniądze?
    Od: PG <p...@o...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu notariusz, nie dostarczył na czas wszystkich wymaganych
    dokumentów do sądu w związku z kupnem nieruchomości (księga wieczysta),
    mimo że pobrali taksę notarialną i opłatę sądową od czynności
    wieczysto-księgowych. Przez to przez 2 dodatkowe miesiące zmuszony byłem
    płacić dodatkowe ubezpieczenie kredytu.

    Zastanawiam się teraz jak odzyskać moje 400 zł, które musiałem zapłacić
    niesłusznie, tylko dlatego, że Notariusz nie dopełnił odpowiednich terminów.

    Do kogo się zwrócić, gdzie to załatwiać?

    PG

  • 2. Data: 2008-02-25 19:38:58
    Temat: Re: Notariusz - czy można odzyskać pieniądze?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PG pisze:
    > Zastanawiam się teraz jak odzyskać moje 400 zł, które musiałem zapłacić
    > niesłusznie, tylko dlatego, że Notariusz nie dopełnił odpowiednich
    > terminów.
    >
    > Do kogo się zwrócić, gdzie to załatwiać?

    do notariusza a potem do sądu

    KG

  • 3. Data: 2008-02-26 07:33:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 20:38:58 +0100, kam napisał(a):

    > do notariusza a potem do sądu

    Po drodze między notariuszem i sądem warto zapytać notariusza gdzie ma
    ubezpieczenie OC i zwrócić się do tej firmy ubezpieczeniowej.

  • 4. Data: 2008-02-26 17:07:03
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "PG" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się teraz jak odzyskać moje 400 zł, które musiałem zapłacić
    > niesłusznie, tylko dlatego, że Notariusz nie dopełnił odpowiednich
    > terminów.

    Niby jaki zwiazek mialo ewentualne spoznienie z wyzsza rata kredytu?
    Dodatkowe ubezpieczenie ma miejsce, gdy w KW jako wlasciciel nie jest
    wpisany kredytobiorca. Wpis do KW dokonuje sad, a nie notariusz, wiec nawet
    jesli notariusz spoznil sie (chocby pare dni) z dostarczeniem wypisu do KW,
    to jest malo prawdopodobne, aby to mialo istotny wplyw na szybkosc wpisu.