eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)? › Re: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "dk" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
    Date: Thu, 28 Mar 2002 16:15:03 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 51
    Message-ID: <a7vc6u$a2n$1@news.tpi.pl>
    References: <a7ukia$1q9$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.63.206
    X-Trace: news.tpi.pl 1017328670 10327 212.244.63.206 (28 Mar 2002 15:17:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Mar 2002 15:17:50 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:88550
    [ ukryj nagłówki ]


    Generalnie jest tak, że sprzedawca ma 2 tyg. na odniesienie się do twojej
    reklamacji w ramach gwarancji tj. uznanie lub odrzucenie.
    Jeśli w umowie zgodziłeś się jednak na wydłużenie czasu naprawy gwarancyjnej
    to sprzedawca może rzeczywiście trzymać Twój tel. dłużej. Poczytaj starsze
    posty n/t różnic między gwarancją a rękojmią. (np. wątek 'Gdzie mozna duzo
    poczytac o rekojmi i gwarancji - kodeks cywilny?')
    W razie większych problemów polecam kontakt z PIHem.
    Miałem podobny problem z przetrzymywaniem reklamowanej płyty głównej przez
    sprzedawcę. Pomogło postrzaszenie PIHem.

    DK


    "mb" <1...@p...com> wrote in message
    news:a7ukia$1q9$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Kupilem 3 m-ce temu Nokie 8210. Niestety cieszylem sie nia krotko.
    > Okazalo sie ze, ma uszkodzony wyswietlacz. (niestety dopiero teraz
    > zorientowalem sie, ze temat tego modelu wielokrotnie poruszany byl na
    grupie
    > pl.misc.telefonia)
    > Oddalem telefon do salonu sprzedazy korzystajac z prawa gwarancji i przy
    > okazji sprzedawca poinformowal mnie, ze jestem jedna z wielu osob
    > reklamujacych ten model telefonu.
    > Od tego czasu minely 3 tygodnie. Telefonu nadal nia mam, poniewaz nie
    zostal
    > naprawiony.
    > Kiedy, telefonicznie poprosilem o przygotowanie nowego telefonu dla mnie
    > sprzedawca odpowiedzial, ze "Nie dostane nowego telefonu, najpierw
    poczekamy
    > na ekspertyze".
    > Oczywiscie przez caly czas place abonament a pozytku z telefonu nie mam.
    >
    > I stad moje dwa pytania.
    >
    > Pierwsze: Jak wyegzekwowac terminowa naprawe telefonu? (Rownie dobrze
    moglem
    > kupic samochod i czekac 3 tygodnie na naprawe)
    > Drugie: Czy nasze przepisy daja przyzwolenie na sprzedaz uszkodzonych
    > rzeczy?
    >
    > Oczywiscie o zerwaniu umowy z Idea nie ma mowy. W końcu telefon kupilem w
    > salonie a umowe podpisalem z dostawca usług telek. PTC Idea Centertel.
    >
    > prosze o odpowiedz (zwlaszcza na pierwsze pytanie), drugie (opcjonalnie)
    > pozdrawiam,
    > mb
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1