  • Data: 2022-03-25 13:55:40
    Temat: Re: No proszę...
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, ale co, wcześniej była narracja, że jak ma kowid to
    > bezwarunkowo każdy jeden na zakaźny?

    Ciul wie jaka była narracja, dużo zależało od aktualnego od humoru i
    biorytmu lekarza.
    U mnie było tak, że po szybkim, 15-to minutowym wymazie na SORze, w
    szpitalu powiatowym dostałem skierowanie na oddział zakaźny w szpitalu
    wojewódzkim, oddalonym o jakieś 80 kilometrów. No skoro aż taki chory
    byłem, to oczekiwałem, że ktoś mnie na ten oddział zakaźny odwiezie. Ni
    chooja, kazali mi spierdalać z SORu bo im tylko jakieś choróbsko
    roznoszę i miałem transport ogarnąć we własnym zakresie.
    Wróciłem więc do domu, przez tydzień leczyłem się we własnym zakresie, a
    skierowanie zostawiłem sobie na pamiątkę.