  • 1. Data: 2005-06-30 12:54:16
    Temat: No i tama puscila...
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1122666,11,item.html

  • 2. Data: 2005-06-30 14:04:09
    Temat: Re: No i tama puscila...
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Ale jeszcze jest jedna tama - SENAT i Prezydent.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-06-30 14:46:23
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jeszcze jest jedna tama - SENAT i Prezydent.

    To ze senat sprobuje zmienic, a prezydent nie bedzie chcial podpisac wydaje
    sie pewne, ale i tak widac, ze cos zaczyna sie zmieniac i hegemonia
    korporacji juz nie jest oczywista.

  • 4. Data: 2005-06-30 15:35:10
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 6/30/2005 4:46 PM, Heming wrote :
> [...]
    >

    > To ze senat sprobuje zmienic, a prezydent nie bedzie chcial podpisac wydaje
    > sie pewne, ale i tak widac, ze cos zaczyna sie zmieniac i hegemonia

    Zwracam uwagę, że za głosowało 203 posłów, przeciw było 180 a 6
    wstrzymało się. Arytmetycznie (wiem, że arytmetyka sejmowa bywa różna)
    wychodzi, że poprawki senatu przepadną (większość bezwględna 194).

    Co do prezydenta, to nie spodziewam się weta. Niby po co? Kwaśniewski do
    tej pory wetował niewiele ustaw (zdaje się około 34) i zazwyczaj były to
    ustawy po prostu głupie.

    Nie cieszyłbym się więc jeszcze, ale raczej zachowałbym ostrożny optymizm.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 5. Data: 2005-06-30 15:57:46
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Co do prezydenta, to nie spodziewam się weta. Niby po co? Kwaśniewski do
    > tej pory wetował niewiele ustaw (zdaje się około 34) i zazwyczaj były to
    > ustawy po prostu głupie.

    Wystarczy, ze Kalwas powie Kwasniewskiemu jaka to ta ustawa jest zla i
    spolecznie szkodliwa i ten gotowy bedzie nie podpisac.

  • 6. Data: 2005-06-30 17:06:29
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Heming napisał(a):

    > Wystarczy, ze Kalwas powie Kwasniewskiemu jaka to ta ustawa jest zla i
    > spolecznie szkodliwa i ten gotowy bedzie nie podpisac.

    Kwasniewski, ktory wlasnie konczy kadencje zle by wyszedl na zawetowaniu
    tej ustawy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-06-30 19:38:53
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Kwasniewski, ktory wlasnie konczy kadencje zle by wyszedl na zawetowaniu
    > tej ustawy.

    wlasnie ze konczy kadencjie to wprost przeciwnie
    ale nie ma obawy Senat wprowadzi odpowiednie poprawki by mafii wlos z glowy
    nie spadl