eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Wed, 22 Feb 2023 12:08:37 +0100
    <63f20564$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tst6ls$tv3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <63f22ab8$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <tstlg4$esit$2@dont-email.me>
    <63f276cf$0$9598$65785112@news.neostrada.pl>
    <tryoj18au21s$.5w50hrs5a74t$.dlg@40tude.net>
    <63f281d9$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <10df8roz0w63m$.i7qzri8zx3fa.dlg@40tude.net>
    <63f2c7ca$0$9592$65785112@news.neostrada.pl>
    <1s62sbas28aoh$.15w4ztw8a7afw.dlg@40tude.net>
    <63f3d439$0$9595$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 20 Feb 2023 21:12:40 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem, czy jeszcze by nie usieli mu biletu kupić.

    Napisałem "do bramek". Dalej, to niech sie dyrektor z portierem
    martwią.
    Co prawda znam tez basen, gdzie bramki są w linii płotu, wiec załoga
    basenu bezpieczna.

    > Co więcej, chyba
    > musiałby on sam kupić. Generalnie pomysł z gatunku podrzucenia pacjenta
    > do ogrĂłdka lekarza.

    Zawsze można Policjantów wezwac. I filmować, jak udzielają pomocy
    do czasu dotarcia karetki :-P

    > JA tak. Nie wiem, co oni mieli tam w karetce, ale w reanimacyjnych
    > bywają respiratory.

    Bywaja. I uwazasz, ze AED to jakis inny respirator ?

    > JA tak, ale jeśli Ty tak twierdzisz, to Ty najprawdopodobniej nie. To,
    > że grono osób nie jest ograniczone nie rodzi obowiązku zbiegnięcia się
    > przez wszystkich. Tam jest §2. Przypominam, że mężczyznę ratowano.

    > A lekarz jeszcze lepiej. Czyli powinni porzucić szpitale i przychodnie i
    > niezwłocznie biec.

    Jakby zostali wezwani, to pewnie tak.
    Ale najblizej był ratownik z basenu, ale chodzilo wrecz tylko o AED.

    J.