eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Date: Mon, 20 Feb 2023 21:12:40 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <63f177c6$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
    <tssihn$glc$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <63f20564$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tst6ls$tv3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <63f22ab8$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <tstlg4$esit$2@dont-email.me>
    <63f276cf$0$9598$65785112@news.neostrada.pl>
    <tryoj18au21s$.5w50hrs5a74t$.dlg@40tude.net>
    <63f281d9$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <10df8roz0w63m$.i7qzri8zx3fa.dlg@40tude.net>
    <63f2c7ca$0$9592$65785112@news.neostrada.pl>
    <1s62sbas28aoh$.15w4ztw8a7afw.dlg@40tude.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]

    W dniu 20.02.2023 o 13:56, J.F pisze:
    > Ja tam nie wiem, jakby to byl kulson z komisariatu, to moze i zarzut
    > bylby słuszny, ale tu ratownik mial cały basen ludzi do pilnowania.
    > Proponowalem - wniesc ofiare na basen, wystarczy do bramek ?

    Nie wiem, czy jeszcze by nie usieli mu biletu kupić. Co więcej, chyba
    musiałby on sam kupić. Generalnie pomysł z gatunku podrzucenia pacjenta
    do ogródka lekarza.

    > Ehm, odróżniasz respirator od defilbrylatora ?

    JA tak. Nie wiem, co oni mieli tam w karetce, ale w reanimacyjnych
    bywają respiratory.

    > Kazdy ma obowiązek ratowac. Nie znasz i tego przepisu?

    JA tak, ale jeśli Ty tak twierdzisz, to Ty najprawdopodobniej nie. To,
    że grono osób nie jest ograniczone nie rodzi obowiązku zbiegnięcia się
    przez wszystkich. Tam jest §2. Przypominam, że mężczyznę ratowano.

    > Ale akurat ratownik ma setkę ludzi pod opieką.
    > I istotnie moze ocenic, ze skoro ofiara mówi, to natychmiastowa pomoc
    > nie jest potrzebna.

    > Ratownik powinien sie lepiej znac na reanimacji i udzielaniu pomocy
    > niż przypadkowy przechodzien.

    A lekarz jeszcze lepiej. Czyli powinni porzucić szpitale i przychodnie i
    niezwłocznie biec.

    --
    Robert Tomasik