eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Thu, 16 Feb 2023 12:37:21 +0100
    <63e7ef73$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsaa70$u6n$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8bcad$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsamfs$u6n$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8e15e$0$9593$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsanjf$u6o$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <63e8ea08$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...net>
    <tsdph5$h2n$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1wa52h2gr3xng$.a9brbnx85tve$.dlg@40tude.net>
    <63eb6a9c$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 12:03:51 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Spróbuj ogarnąć, ze jednocześnie musiał bym napisać, jak faktycznie
    > było, a skoro dziennikarze nie opublikowali faktycznego przebiegu
    > wydarzeń, to tak trochę nie za bardzo pasuje z "różnych" powodów.

    Dlaczego - przeciez pismaki zle pisza, to mozna ich sprostowac.

    Tylko faktycznie wypadaloby poczekac na wyrok.
    Albo choc na zakonczenie sledztwa.

    Tylko, ze mnie nie trzeba przekonywac, ze dziennikarze róznie pisza,
    no bo tak piszą. Wystarczy sobie przypomniec pierwsze dni
    po Smolensku.

    Albo sprawe trotylu w samolocie - choc ta jest wieloznaczna ... i
    bardzo dobrze, jako przykład.

    J.