eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Mon, 13 Feb 2023 14:46:51 +0100
    <ts0ifu$7kc$5$Shrek@news.chmurka.net> <BOUEL.10$%fjc.7@fx15.ams1>
    <ts1v5l$gn1$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <f...@4...net>
    <ts36ek$i75$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <g0z800uqbpy$.m7v1pvpxc0yf$.dlg@40tude.net>
    <ts37ic$i75$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <1757rn78ytk9x$.nawzcpq661lx.dlg@40tude.net>
    <ts3e1c$oqq$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <63e6181c$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <vmBFL.61210$uA%d.15498@fx09.ams1>
    <63e731c3$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <NuGFL.6285$rQWd.5340@fx10.ams1>
    <63e7f0a5$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <ai_FL.838$OTCe.744@fx11.ams1>
    <63e8bf4d$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <uXeGL.832$Cvae.773@fx12.ams1>
    <63e9800b$0$19606$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 01:10:48 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Przeważnie nic, bo lekarz wystawia kartę zgonu. Przyznam, że nie
    > przypominam sobie, by kiedykolwiek ktoś prowadził takie postępowanie,
    > choć oczywiście nie wiem wszystkiego.
    >
    > Ale jak masz kilku domowników, to nawet po stanowisku RPO można ich
    > słuchać na świadka, bowiem przecież nie jest oczywiste, który z nich
    > ewentualnie nieumyślnie doprowadził do śmierci dziecka. W wypadku
    > omawianego problemu z matką był ten problem, że tam nie było nikogo
    > innego. Taka mała pułapka proceduralna.

    Obejrzano monitoring?
    Moze pojawil sie ktos inny?

    A moze smierc spowodowalo cos, co sie zdarzylo dzien wczesniej?

    > Oczywiście, że nie. Pisałem, że tu nie jest problemem podejrzenie lub
    > nie. Problemem jest to, ze jak karty zgonu nie masz, to zwłok nie
    > pochowasz. Ktoś musi tę sekcję zlecić i za nią zapłacić. No i najprędzej
    > udaje się do tego namówić prokuratora. No bo nie można wykluczyć bez
    > stwierdzenia przyczyny zgonu, że jednak jest nim jakieś przestępstwo.

    A kto jeszcze sekcję może zlecic?
    A jak zleci, to kto wystawia kartę zgonu?

    Ale ale ... to moze prosciej lekarza namówic do wystawienia karty
    zgonu?
    Tylko ze tam trzeba wpisac przyczynę zgonu - i co lekarz ma wpisac -
    "starość" ?

    J.