eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Fri, 3 Feb 2023 11:08:45 +0100
    <63d62d7a$0$9592$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <63d68082$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZECBL.3399738$f0c6.2225112@fx10.ams1>
    <63d6fa84$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <iUDBL.2326723$wkZ5.843711@fx11.ams1>
    <63d8024d$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifkCL.2682728$qD%2.1927172@fx08.ams1>
    <63da88a7$0$19604$65785112@news.neostrada.pl>
    <OHICL.883756$MEGf.613219@fx03.ams1>
    <trgs0o$9g6$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <1x20vgm457tbt$.1s6j84c9bkces.dlg@40tude.net>
    <HbYCL.2359308$YC96.81703@fx12.ams1>
    <qp5zd5j99ueu$.5vqd61598dv4$.dlg@40tude.net>
    <63dc5b35$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <tri6jh$e2u$3$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 3 Feb 2023 06:37:54 +0100, Shrek wrote:

    > O kurwa - robert jak zawsze w formie... Dzejef - no to masz odpowiedź co
    > by było jakby pismaki afery nie rozdmuchały - masz tu zdanie milicjanta
    > - właściwie to nic się nie stało - ktoś parę stówek przytulił, ale w
    > sumie to nic złego. Można się rozejść.
    >
    > Ja pierdolę...

    Nie znam chronologii tej afery, i nie bardzo rozumiem, co Robert
    chcial powiedziec.

    Tu jest chyba powtorzony oryginalny artykuł, tylko nie mam subskrypcji
    https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,22469386,lowcy
    -skor.html

    Jesli Robert chcial powiedziec, ze oni nikogo nie zabijali, tylko jak
    trafili na martwego, to dawali znac do zakladu pogrzebowego za pare
    zlotych ... to w zasadzie nic sie nie stalo.
    Może to "łapówka", a moze w tamtych czasach nawet nie, bo sie nie
    łapali do odpowiedniej kategorii.
    I jak policja tylko o tym wiedziała, to sie nie ma co dziwic,
    ze sledztwo prowadziła opieszale.
    Z innych zrodel, ktore podsylalem, wynika, ze mogly ich bardziej
    interesowac porachunki miedzy firmami pogrzebowymi.

    Ale tak to Robert napisal, jakby ... nie wiem - np czlowieka z zawałem
    uważał za juz praktycznie martwego, i juz nie ma znaczenia co oni tam
    robią, bo i tak zaraz umrze ?
    [ -zabiles czlowieka !
    -przeciez i tak by kiedys umarl
    ]

    A jak widac pojawily sie podejrzenia, ze opozniaja dojazd,
    ze udają reanimacje, nawet, ze powodowali smierc defibrylatorem,
    az w koncu - ze zabijali Pavulonem.
    A to juz zabójstwo

    Tak czy inaczej - policjanci raczej nie mieli powodow chronic
    sanitariuszy (*), wiec nie wiem, czy dziennikarskie dzialania
    byly tu takie wazne. Choc na pewno popędziły kota paru osobom,
    i sledztwo nagle ruszylo z kopyta - tzn zatrzymania, aresztowania
    itp.

    Moze dziennikarzom ktos powiedział cos, czego nie powiedzial
    policjantom. Albo powiedzial, ale uznali to za tak nieprawdpodobne,
    ze sie nie spieszyli z działaniami.

    J.

    (*) - no chyba, ze sami dzwonili do "zaprzyjaznionych" zakladow,
    jak im sie trup trafił.
    Podobnie jak chyba lawety wzywali do wypadkow drogowych ...