  • Data: 2004-05-31 13:12:33
    Temat: Re: Niezrealizowana umowa, a odsetki
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 May 2004 14:57:52 +0200, Rafał M naskrobał(a):

    > Witam
    >
    > Mam nastepujace pytanie.
    > Podpisuje z firma X umowe w ktorej firma ta zobowiazuje sie wykonac
    > okreslona usluge w ciagu 60 dni. Place za wykonanie tej uslugi
    > Mija te 60 dni, a usluga nie zostala wykonana. Zatem mam zwrot pieniadzy. I
    > pytanie: Czy moge tez sie domagac ustawowych odesetek? Na jakiej podstawie?

    no przecież zależy jak jest w umowie.
    Jezeli jest np: w przypadku niedotrzymania terminu realizacji usługodawca
    niezwłocznie (do 3 dni) zwraca zaliczkę na konto usługobiorcy - to od tego
    dnia. Jezeli nie ma nic to możesz mieć roszczenie o utracone korzysci nie
    tylko odsetki ale i stracone kontrakty ale gdy sa naprawde bardzo mocno
    udokumentowane. Ale tutaj wita sąd.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl