eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc z umowa a brak paragonu › Re: Niezgodnosc z umowa a brak paragonu
  • Data: 2012-02-16 20:35:02
    Temat: Re: Niezgodnosc z umowa a brak paragonu
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 16-02-2012 17:07, Konrad pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:k...@c...fuw.edu.pl...
    >> K <...@...c> writes:
    >>
    >>> nie, ja sprzedawcy nie podalem numeru paragonu bo juz go wtedy nie
    >>> mialem. przyszedlem z dyskiem, a ten na podstawie numeru seryjnego
    >>> odszukal w systemie nr paragonu i umiescil go na zleceniu serwisowym.
    >>
    >> No więc jeśli sprzedawca sam się przyznał, że ma u siebie w bazie ten
    >> dysk jako sprzedany przez siebie, to masz szukany dowód, że kupiłeś to
    >> właśnie tam.
    >
    > A dowód że to właśnie on go kupił? Roszczenie występuje tylko w
    > bezpośrednim stosunku sprzedawca-klient.
    >
    >
    > Konrad

    mam zlecenie serwisowe na ktorym sa:
    - nr paragonu oraz czas i miejsce transakcji
    - moje imie i nazwisko oraz adres
    - inne dane bardziej lub mniej istotne dla sprawy

    jestem po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta ktory oznajmil mi, ze z
    uwagi na fakt iz nie zostala wydana karta gwarancyjna do dysku, to juz
    pierwsze zgloszenie reklamacyjne odbywa sie z tytulu niezgodnosci z
    umowa. kancelaria prawna ktora dziala w imieniu sprzedawcy w swoim
    pismie nie podpiera sie zadnymi paragrafami/ustawami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1