eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny › Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!nobody
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową i prawo zwrotu towaru lub wymiany na inny
    Date: Sat, 23 Oct 2004 08:11:45 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 18
    Message-ID: <1...@z...router>
    References: <clac0f$o5c$1@shodan.interia.pl> <clahre$i7k$1@news.onet.pl>
    <z8h6olutzoso$.l2gnbsv43yh2$.dlg@40tude.net> <clbq9j$pgb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm6.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1098490443 16028 218.186.227.6 (23 Oct 2004 00:14:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Oct 2004 00:14:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:250144
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <clbq9j$pgb$1@news.onet.pl>, Sebol wrote:
    > Dnia Fri, 22 Oct 2004 21:53:47 +0200, VB naskrobał(a):
    >> Ale czy takiej "wady" nie mozna naprawic poprzez wydanie takiej
    >> instrukcji?
    > IMO tak, ale automatycznie rozgrzesza to użytkownika z nieprawidłowego
    > użytkowania. Czyli poprzez nieprawidłowe używanie telefonu komórkowego mógł
    > doprowadzić do jego uszkodzenia ale brak instrukcji zwalnia go z
    > odpowiedzialności.

    Nie w całym zapewne zakresie a dodatkowo ciekawi mnie jak faktycznie
    wygląda orzecznictwo (o ile jest) w takim konkretnym przypadku. Mamy
    przykładowo okres do 6 miesięcy od nabycia towaru. Klient mówi - nie było
    polskiej instrukcji. Sprzedawca mówi - taka instrukcja została dołączona
    na osobnej kartce. I teraz co, na zasadzie domniemania istnienia wady w
    momencie zakupu zakładamy, że sprzedawca kłamie? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1