  • 11. Data: 2006-07-11 08:42:25
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową?
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > Niezgodny z Umową byłby wtedy, kiedy sprzedawca/producent karty
    > zapewnił, że w tej akurat konfguracji karta będzie działać. Zauważ, że
    > problem można odwrócić, bo jeżeli karta firmy X nie działa z płytą
    > firmy Y to, teoretycznie być może jest to wina producenta płyty a nie
    > producenta karty. Najlepszym wyjściem jest IMO zastosowanie strategii
    > polegającej na "myśleniu przed" i poczytanie list kompatybilności
    > przed podjęciem decyzji o zakupie takiego a takiego podzespołu ;)

    Albo dogadanie się żę żprzed kupnem wsadzimy karte do kompa i sprawdzimy. Nigdy nie
    miałem z tym problemu. Ewentualnie dogadanie
    się że jak nie bedzie działało to prosze przyjsc w ciągu tygodnia i wymienimy na inny
    model (odpowiednio krygując rozliczenie).

    A.

  • 12. Data: 2006-07-11 08:45:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Arek Margraf napisał(a):

> [...]
    > się że jak nie bedzie działało to prosze przyjsc w ciągu tygodnia i wymienimy na
    inny model (odpowiednio krygując rozliczenie).

    No tak - tyle, że następnym razem ktoś inny kupiłby już kartę używaną...
    ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 13. Data: 2006-07-11 09:25:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    januszek napisał(a) :

    nie miałem z tym problemu. Ewentualnie dogadanie
    inny model (odpowiednio krygując rozliczenie).

    > No tak - tyle, że następnym razem ktoś inny kupiłby już kartę używaną...

    Oj, bez przesady z tą używalnością :-)
    Zresztą 3-4 dni wystarczą.
    Kilka lat temu tak kupowałem modem telefoniczny. Chyba z 7 modeli
    z 5 sklepów sprawdziłem, bo nie miały wysokich parametrów. W
    końcu kupiłem taki za 3 krotną cenę najtańszego badziewia :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.