  • Data: 2016-07-21 07:14:55
    Temat: Re: Niezapłacona faktura - przerwanie przedawnienia
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:578fe621$0$12554$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zapomnieliście, że jak zobowiążesz się do zwrotu kasy 20 lipca 2021
    > roku, to dopiero wówczas to zobowiązanie powstanie i od jego powstania
    > biegnie termin przedawnienia.

    Do czego się dłużnik zobowiąże (jednostronnie) ma mniejsze znaczenie.
    Jeśli jednak strony umówią się co do nowego terminu zapłaty, to jak słusznie
    zauważył Robert, zobowiązanie może nie powstanie, ale stanie się wymagalne
    dopiero po upływie tego terminu.
    I oczywiście okres przedawnienia zacznie biec od tego nowego, wzajemnie
    uzgodnionego terminu.
    Michał