  • Data: 2016-07-21 16:36:35
    Temat: Re: Niezapłacona faktura - przerwanie przedawnienia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-21 o 09:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Długo :-(
    > Ewentualne udokumentowanie zwrotu wszelkimi środkami dowodowymi (np. kopia z
    tytułem przelewu lub tytułem wpłaty na rachunek)?
    > Dokument (umowy pożyczki) mogą przykładowo znaleźć spadkobiercy w kufrze
    pożyczkodawcy i może być pasztet dla spadkobierców pożyczkobiorcy..

    Nie ma co nad tym deliberować. Jest 10 lat i koniec.
    Już raczej ciekawszą refleksją jest to, że na przykład pismo
    rozwiązujące umowę o telefon powinieneś trzymać dozgonnie, a potem
    jeszcze do czwartego pokolenia, bo jak za 20 lat dostaniesz jak
    najbardziej nieprzedawnione roszczenie o zapłatę abonamentu za lipiec
    2036r., to ty będziesz musiał udowadniać, że umowę rozwiązałeś w 2016
    (ta umowa na telefon to tylko przykład umowy o jakieś comiesięczne
    świadczenie na czas nieokreślony).

    --
    Liwiusz