    From: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezamówiona informacja handlowa
    Date: Thu, 20 May 2004 08:39:24 +0200

    User "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8hj60$4h6$1@inews.gazeta.pl

    > [................]
    > Punkt 1 - pasuje niemal do kazdego maila, rowniez niemal
    > do kazdej wypowiedzi na grupie dyskusyjnej.
    > Czy np. Twoja wypowiedz (na ktora odpowiadam)
    > nie jest czasami kierowana do wielu odbiorcow
    > grupy pl.soc.prawo? ;)

    Hmm, ale nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. "Grupa dyskusyjna"
    to jest miejsce w którym Twoje posty kierowne są do grupy ludzi którzy
    świadomi są tego, że mogą(!) tu czytać nie zawsze to czego oczekują.
    Dopóki posty nie zawerają ogłoszeń, reklam i innych "zachęt" to taki
    post nie jest spamem.

    > Punkt 2 - jak mozna wyrazic "mozliwa do weryfikacji,
    > zamierzona, wyrazna i zawsze odwolywwalna zgode"
    > na otrzymywanie maili? No, chyba przez osobiste
    > udanie sie do firmy i napisanie podania z zyciorysem
    > i 4 zdjeciami. Kazda inna forma - zgloszenie maila
    > [................]

    Są inne sposoby zapytań o mozliwość przesyłania
    reklam. Jeśli Cię to interesuje to możesz o to
    zapytać na grupie - pl.internet.mordplik . Tam
    szczegółowo wyjaśnią Ci jak to się robi aby było
    zgodne z prawem.

    > Krotko mowiac - definicja SPAMU jaka podales
    > (a zdaje sie ze jest to definicja z ustawy)
    > jest do bani. Na tej podstawie mozna kazdego
    > oskarzyc o "straszne" przestepstwo jakim jest
    > SPAM.

    Bez przesady proszę. :) Nie "każdego", a tylko
    bezprawnie reklamującego się.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    ...piszę do Ciebie tych kilka linijek żebyś wiedział, że do Ciebie piszę,