    From: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Date: Thu, 5 Jun 2003 17:15:54 +0000 (UTC)

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in
    news:bbnt8q$dvr$1@topaz.icpnet.pl:

    > Nie nie ma.Jej post jest oderwany od tematu.Pytanie Tristana brzmia?o:
    > " Czy jeśli nie b?d? pijany, nie b?d? ?ama? przepisów, po prostu kogoś
    > rozjad?, bo mi wskoczy pod ko?a albo wpadn? w poślizg, albo w?aśnie
    > wysiądzie coś w samochodzie, to i tak dostan? wyrok
    > jako winny?

    Zgadzam sie,bylo nieco oderwane od tematu

    > I odpowied? na to pytanie brzmi "nie".Rozwiną? to kol.Jubei (a? 7
    > kB).
    > Teraz poczytaj post którego bronisz a zobaczysz ze jest bez
    > sensu.Zwyczajne wodolejstwo.

    Ten watek w ogole sie powinien skonczyc na stwierdzeniu ze albo sprawa zostanie
    umorzona (co sam zauwazyles w poscie na gorze) albo jesli juz prokurator bedzie
    uparty i wniesie akt oskarzenia,to po prostu kierowca-oskarzony zostanie
    uniewinniony.Tak chyba jest mam nadzieje bo prawem karnym sie nie zajmuje prawie w
    ogole.

    > Nie.To akurat jest oczywiste.Ale o to kol.Tristan nie pyta?.Przejrzyj
    > jeszcze raz ca?y wątek.
    > Post kole?anki którego bronisz nijak ma sie do pytania kol.Tristana a
    > zawarta w nim treś? jest oczywista nawet dla w miar? bystrego 10-cio
    > latka.

    Bronilem z tego powodu ze kolezanka dorzucila calkiem prawidlowe chociaz oczywiste
    uogolnienie a mialem wrazenie ze po prostu wziales ja na zaczepke.

    Pozdrawiam Pawel
    PS mam nadzieje ze mi post pocielo prawidlowo bo ten moj xnews to wyjatkowa
    beznadzieja.