eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić › Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
    From: "zenek" <z...@z...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
    Date: Fri, 5 Dec 2008 22:54:45 +0100

    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ghbq3g$49p$1@achot.icm.edu.pl...

    > Zaproponowałem jej to w ostatnim mailu, albo zwracam sprzęt ,albo niech mi
    > przysle tę jedna stopkę , która była w komplecie razem z maszyną, nie
    > odpowiedziała w ogóle.

    Widocznie jej nie odpowiada ta opcja, albo w ogóle nie chce z Tobą
    rozmawiać.

    > Według mnie te znamiona nosi, chociaż nie jest to takie oczywiste, jakby
    > nie wysłala nic, a wzieła pieniadze.
    > Proponowała 4 stopki nigdzie nie stwierdziła, że wyśle cos mniej niz
    > proponowała, w ostatnim mailu przed wysyłką napisała jeszcze "maszyna jest
    > taka jak mówiłam i jak było napisane w aukcji ", a w aukcji było, że w
    > standardzie są 3 stopki i jedną dodaje gratis.

    I cena też wtedy była zupełnie inna.

    > Kłamie też teraz , że dokupiła dwie, bo dzwoniłem do poprzedniej
    > właścicielki i ta potwierdziła, że jak kupowała u przedstawiciela
    > handlowego, to były 3 stopki i tak też sprzedała tej pani z Allegro.

    Mogła tamte- zepsute, wyrzucić na śmietnik, a kupić inne.

    No, ale dlaczego się upierasz przy tych stopkach, przecież mogą Ci nie być
    potrzebne. ;)

    Jeśli jesteś tak zdeterminowany, to załóż sprawę cywilną. Jak to ktoś
    napisał- nauczysz się pewnych rzeczy. W sumie to nadal nauka za małe
    pieniądze... A jak będziesz miał szczęście, to możesz coś zyskać.

    Pozdrawiam
    zenek