eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić › Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
    Date: Fri, 5 Dec 2008 18:56:56 +0100

    Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ghaptb$led$1@news.onet.pl...
    > powinieneś sie cieszyć ze w ogóle dostałeś tą maszyne.
    > mogłeś dostać same stopki - i co byś jej zrobił ?
    > wg mnie podszedłeś do sprawy za luźno, zakładajac ze jest uczciwa,
    > Tam gdzie pieniądze, naprawde warto mieć za sobą jakieś kwity.
    > Mejl to żaden dowód.
    > Jak nie wysłała wtedy celowo to stopek i tak juz nie dośle...

    Niestety też tak myślę, że normalnie to ich nie wyśle, ale być może
    zgłoszenie do Prokuratury ją ruszy.
    Znajomy kiedyś chciał odzyskac pieniądze od dłuznika, dał sprawę do Sądu
    Cywilnego.
    Dłuznik nie chcąc oddawać, a nie mając innych argumentów wniósł sprawę do
    Prokuratury, z absurdalnymi oskarżeniami, że pożyczył mniej niż na umowie,
    że w ogóle jej nie podpisywał i nie wie skad się wziął tam jego podpis.
    O dziwo, Prokuratura wszczęła postępowanie, sąd zawiesił sprawe cywilną,
    przesłuchano trochę świadków, niektórzy musieli sie fatygować, nawet z
    dalszej odległości i po 4 latach, bo dłużnik odwoływał się od decyzji o
    kolejnym umożeniu sprawy karnej, w końcu umożono ostatecznie i znajomy
    odzyskał pieniądze.
    Ale na pewno było to uciążliwe i stresujące.
    Podaje ten przykład, ze jednak Prokuratura zajmuje się sprawą nawet jak nie
    ma super dowodów.
    Tutaj co prawda, sa tylko maile i oferta z Allegro, ale sprzedająca nie
    zaprzecza ich treści, tylko przestaje odpowiadać ,gdy jej wytyknie się jej
    nieprawdę.