  • Data: 2010-08-30 10:32:41
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spokojnie, teoretycznie możesz olać. Niech sobie krzyczy.
    >
    > Możesz też pociągnąć sprawę dalej, ale zastanów się czy warto, czy ci
    > się chce. Lepiej uderzyć po linii służbowej, napisz do GLS-u, niech
    > sprawdzą kuriera, sprawdzą mu papiery i ew. zmyją głowę, każą kasę
    > oddawać.
    >
    > W razie czego masz świadka płacenia, a na piśmie to on od ciebie nic
    > nie żądał, więc i podstawy do tej "próby wyłudzenia" dla proroka trochę
    > wątłe - bo jak rozumiem nie nagrywałeś rozmowy?

    Rozmów nie nagrywałem. Mogę to robić od tej pory. W centrali znają problem -
    potwierdzili, że gość im zgłosił brak zapłaty za paczkę - więc się nie
    wyłga. Z firmowego telefonu dzwonił do mnie ze 20 razy. Drugi dowód (mam
    nadzieję) niepodważalny - reszty które na szczęście leżały osobno i nie
    wydano ich. Mam nadzieję że będą odciski paluchów tego łobuza na 2 monetach,
    które wydał.