  • Data: 2006-11-09 13:18:00
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Tadek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eiv65e$rt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > mancy wrote:
    > [...]
    >
    > Zachowanie sprzedającego jest dziedzinne, ale treść twojej korespondencji
    > nim jest niewiele mniej dziecinna.
    >
    > p. m.

    Wiesz, tak czytając treść całej tej korespondencji, myślę, że Kupujący jak
    najbardziej słusznie domaga się swoich praw (towar powinien być prawidłowo
    opisany a nie upiększony) i jego zachowanie może i jest trochę nadpobudliwe,
    ale taką nadpobudliwość tłumaczyłbym zdenerwowaniem na dziecinne odzywki w
    końcu poważnej firmy....

    Pozdrawiam
    Tadek