    From: "Proste Prawo" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy fachowiec
    Date: Tue, 29 Nov 2011 00:08:21 +0100

    Dnia 28-11-2011 o 23:53:14 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Nie ma zadnego dowodu.

    Nie masz racji.

    > umowie sie z tobą na malowanie dwóch pokoi, powiedzmy po 150 zl za
    > kazdy, po czym wysle ci pismo, że umowilismy sie na malowanie trzech po
    > stowie za kazdy i w zwiazku z niewywiazaniem sie z umowy zadam zwrotu
    > stowy za niepomalowany jeden pokoj.
    >
    > Sadzisz ze wygram w sadzie? jak sedzia bedzie glupi to pewnie tak.

    Nie o to mi chdziło.

    Te dowody, do których się odnosiłem dają podstawę (jedynie!) do
    twierdzenia, że konieczność rozpoznania sprawy przez sąd wynikła z postawy
    drugiej strony. Oczywiście, że najpierw musiałby wygrać proces, żeby móc
    żądać zasądzenia kosztów, ale to już jest poza tym, o czym pisałem.

    W tym była rzecz.

    Nie mówiłem, że na podstawie tych dowodów może wygrać proces. Wybiegłeś za
    daleko.

    pozdrawiam

    http://prosteprawo.blogspot.com