eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwa konkurencja - ciut dlugie › Re: Nieuczciwa konkurencja - ciut dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwa konkurencja - ciut dlugie
    Date: Tue, 3 Aug 2004 15:45:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <ceoois$3v4$7@inews.gazeta.pl>
    References: <celv4s$ud$1@korweta.task.gda.pl> <wmvPc.3286$M72.3153@news.chello.at>
    <cemgsj$iu7$16@inews.gazeta.pl> <cemif1$14l$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqd249.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1091560860 4068 83.29.71.249 (3 Aug 2004 19:21:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Aug 2004 19:21:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:231131
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Arqadius" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cemif1$14l$1@korweta.task.gda.pl...

    > Nie wiem czy nazwa jest zastrzezona ale dystrybucja tego produktu zajmuje
    > sie jedna firma w Polsce i firma Z ma tylko to zrodlo towaru. Dodatkowo w
    > swojej ofercie firma Z jednoznacznie wskazuje na ten sam produkt co firmy
    X
    > i Y.

    Ale o tym nie napisałeś. Jeśli faktycznie tak twierdzą, to jest to
    oczywiścei przejaw nieuczciwej konkurencji.

    > Zapewne jest to sluszne zalozenia, jednakze w Polsce jest sporo osob do
    > nabrania/nabicia w butelke i starczy ich na dluuugi czas, a w miedzy
    czasie
    > firmy X i Y pojda z torbami, gdyz nieuczciwa i wprowadzajaca w blad
    sprzedaz
    > firmy Z wplynie rowniez na ich wizerunek z racji sprzedazy tego samego
    > towaru, co skutkowac bedzie coraz mniejszymi obrotami. Nie wspomne juz o
    > "konkurencyjnej" cenie firmy Z :)

    Tu jest racja, ale każdy ma wolny wybór. Przy czym jak wynika z Twojego
    opisu nie jest to jednakowy produkt. A firmy X i Y nie mogłyby zastrzec
    swoich znaków firmowych i pod tymi znakami to sprzedawać? No bo kudłacz jak
    Ci napisałem, to tylko kudłacz - cokolwiek by pod tą nazwą się nie kryło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1