  • Data: 2004-08-03 13:45:59
    Temat: Re: Nieuczciwa konkurencja - ciut dlugie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arqadius" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cemif1$14l$1@korweta.task.gda.pl...

    > Nie wiem czy nazwa jest zastrzezona ale dystrybucja tego produktu zajmuje
    > sie jedna firma w Polsce i firma Z ma tylko to zrodlo towaru. Dodatkowo w
    > swojej ofercie firma Z jednoznacznie wskazuje na ten sam produkt co firmy
    > i Y.

    Ale o tym nie napisałeś. Jeśli faktycznie tak twierdzą, to jest to
    oczywiścei przejaw nieuczciwej konkurencji.

    > Zapewne jest to sluszne zalozenia, jednakze w Polsce jest sporo osob do
    > nabrania/nabicia w butelke i starczy ich na dluuugi czas, a w miedzy
    czasie
    > firmy X i Y pojda z torbami, gdyz nieuczciwa i wprowadzajaca w blad
    sprzedaz
    > firmy Z wplynie rowniez na ich wizerunek z racji sprzedazy tego samego
    > towaru, co skutkowac bedzie coraz mniejszymi obrotami. Nie wspomne juz o
    > "konkurencyjnej" cenie firmy Z :)

    Tu jest racja, ale każdy ma wolny wybór. Przy czym jak wynika z Twojego
    opisu nie jest to jednakowy produkt. A firmy X i Y nie mogłyby zastrzec
    swoich znaków firmowych i pod tymi znakami to sprzedawać? No bo kudłacz jak
    Ci napisałem, to tylko kudłacz - cokolwiek by pod tą nazwą się nie kryło.