  • Data: 2007-08-20 09:32:49
    Temat: Re: Nietypowy problem z ojcem
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie sprawy to na prawdę długa i męczącaca batalia. Na prawdę trzeba
    > chcieć
    > coś z tym zrobić. Na policję bym nie liczyła (pośrednio wiem coś o tym) -
    > raczej zniechęcają, a ich przygodtowanie psychologiczne do takich spraw
    > jest
    > niestety żadne. Tak więc zaznając można mieć czasem wprażenie, że
    > pokrzywdzony
    > tak na prawdę krzywdził osobę którą oskarża.

    Co do policji to jak wszędzie, zależy na kogo trafisz :( jak na kogos świeżo
    po szkole to jest szansa że bedzie miał/miała normalne ludzkie podejście, na
    na kogoś starego - jeszcze z czasów milicji to tylko współczuć :(. A
    najlepiej zgłaszać w komendzie miejsckiej/powiatowej - jest tam więcej ludzi
    i większa szansa, że będą wiedzieć jak do Ciebie podjeść :)

    --
    Krzysiek M.