  • Data: 2007-08-20 22:37:42
    Temat: Re: Nietypowy problem z ojcem
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał
    > Gdzie napisałem o KGP w Warszawie ?

    Konkretnie nie pisałeś o KGP ale tylko tam są jeszcze policjanci pamiętający
    czasy milicji.:)

    > Gdzie widziałeś policjanta jadącego na interwencję i będącego w wieku
    > emerytalnym ?
    > Są tacy :(

    W plutonie interwencyjnym ?? niemożliwe, w moim mieście na interwencje
    jeżdżą policjanci w wieku do 30 lat ( tak na oko, nie pytałem ich o wiek)

    > Wyobraź sobie że sa jeszcze posterunki i komisariaty :)

    Wyobrażam sobie, ale w posterunkach są tylko dzielnicowi i nie przyjmują tam
    zgłoszeń interwencji, a jak jest komisariat, to jest i dyżurny, który
    przyjmuje zgłoszenia interwencji. Wysyła tam policjantów interwencyjnych i z
    KMP lub KPP dyżurny nie wyśle swoich ludzi, lecz powiadomi dyżurnego
    komisariatu.

    > zgłaszanie w Komendzie wojewódzkiej policji
    > Gdzie napisąłem coś takiego ?
    Napisałeś "A najlepiej zgłaszać w komendzie miejsckiej/powiatowej - jest tam
    więcej ludzi i większa szansa, że będą wiedzieć jak do Ciebie podjeść ".
    Odpisałem, że tylko w komendzie miejskiej lub powiatowej, ale nie ze względu
    na ilość ludzi, ale na to, że tylko tam prowadzi się dochodzenia. A w KWP
    jest więcej ludzi.
    Pozdrawiam ZiPi