    From: "Juzek72" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietypowa sprawa
    Date: Thu, 17 Oct 2002 15:09:49 +0200

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0210171316090.12950-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > A nie piszesz ty o kaloryferach z termostatem, które to termostaty
    > same *zwiększają* przepływ wody przy spadku temperatury ?

    Swoje spostrzezenia opieram tylko na wlasnych zwyklych zeliwnych zeberkowych
    kaloryferach wyposazonych w zawory Danfoss i przykreconych do nich
    podzielnikach umieszczonych na aluminiowych plytkach :-) Szczerze powiem, ze
    nie wiem, czy owe zawory posiadaja termostat, ale jesli posiadaja, to
    rzeczywiscie moj wywod na temat rozgrzewania sie kaloryfera po otwarciu okna
    wymaga weryfikacji. Swoja droga takie "zachowanie" kaloryfera rzeczywiscie
    sugeruje istnienie termostatu.

    Szkoda tylko, ze zastanawiajac sie nad fizycznym aspektem sprawy nie
    pomozemy Sarnie :-(

    Rowniez pozdrawiam,

    Juzek