  • Data: 2002-10-17 20:29:43
    Temat: Re: Nietypowa sprawa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Oct 2002, Juzek72 wrote:
    [...]
    >+ > A nie piszesz ty o kaloryferach z termostatem, które to termostaty
    >+ > same *zwiększają* przepływ wody przy spadku temperatury ?
    >+
    >+ Swoje spostrzezenia opieram tylko na wlasnych zwyklych zeliwnych zeberkowych
    >+ kaloryferach wyposazonych w zawory Danfoss i przykreconych do nich
    [...]
    >+ nie wiem, czy owe zawory posiadaja termostat, ale jesli posiadaja,

    Takie "coś białego z dużą gałką wkręcane prostopadle do kaloryfera"
    zawiera termostat :) Sam zawór ma w środku iglicę za pomocą której
    zamyka się przepływ wody (i można taką zwykłą plastikową śrubą
    - wszystkie które widziałem były czerwone - regulować bez
    termostatu lub zamknąć na dobre), termostat naciska na ową
    iglicę.
    [...]
    >+ Szkoda tylko, ze zastanawiajac sie nad fizycznym aspektem sprawy nie
    >+ pomozemy Sarnie :-(

    Nie pomożemy, bo sama idea "podzielnika" ma mało wspólnego
    z pomiarem :(

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (wyposażony w Danfossy, acz nie zamieszany w podzielniki :))