    From: "zifron" <z...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietrzeźwy i niepełnosprawna
    Date: Tue, 4 Nov 2008 00:07:45 +0100

    > Nie słyszałeś o tym, że nie odpowiada sie pytaniem na pytanie ?

    Już kapuję. Z opisu czynu: " ... naraził niepełnosprawną B... H... na
    bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na
    zdrowiu w ten sposób, ze pchał wózek inwalidzki na którym się znajdowała.."

    > Trzy litery, to ma być literówka ... optymista.
    > Chyba napisałem, że twój czyn jest umyślny. Czego nie rozumiesz?

    "§ 1. Czyn zabroniony popełniony jest umyślnie, jeżeli sprawca ma zamiar
    jego popełnienia, to jest chce go popełnić albo przewidując możliwość jego
    popełnienia, na to się godzi."

    I gdzie tu miesci się umyślność w moim przypadku? Ani żaden zamiar, ani
    żadne chcenie, ani nawet zadne przewidywanie stworzenia sytuacji
    niebezpiecznej ,a tym bardziej zgoda.

    " - Tak Wysoki Sadzie, świadomie naraziłem bliską mi osobę na utratę życia,
    lub utratę zdrowia" -przecież to nie prawda.

    pozdr.
    zebron