    From: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesluszny mandat z pkp
    Date: Mon, 13 Dec 2004 00:04:22 +0100

    Użytkownik Rob napisał:

    > NIe chce tu jakos oskarzac konduktora, wytaczac mu sprawy o probe wyludzenia
    > jak niektorzy na tej grupie, po prostu chcemy to wyjasnic. Problem jest

    Nie ma co wyjaśniać , kanar liczył, że za odpieprzenie się dostanie
    grosz ... a jeśli nie zna przepisów wew kolei i obowiązujących w
    polsce , to może pora poszukać innej roboty ? Kowal prawa znać nie
    musi przewozowego np ...

    Piszesz SKARGĘ :

    Biuro Przejazdów Bezbiletowych w Gnieźnie
    ul.Lecha 10
    62-210 Gniezno

    tel 0-61 424 37 54

    Skargę , a nie odwołanie ... za jakies odwolanie i rozpatrywanie
    zlodzieje beda jeszcze chcieli pobrac oplate manipulacyjna ...

    > taki, ze aby wyjasnic te sytuacje trzebaby bylo wyslac do Gniezna ksero tego
    > zaswiadczenia potwierdzone przez notariusza i oplacic jakas oplate
    > manipulacyjna 12 zl.

    Tak jak wyzej . Dodaj w skardze , ze z przyjemnoscia czekasz na ew
    nakaz zaplaty, do ktorego wniesiesz zarzuty ... sprawa zostanie
    rozpatrzona w normalnym trybie procesowym.

    > W zwiazku z tym pytania:
    > Czy wystarczy jak do nich zadzwonie i powiem, jak wyglada sytuacja i
    > wszystko bedzie zalatwione?

    NIE >.. czytaj nastepnym razem ze zrozumieniem ,, jak krowie na rowie
    tlumaczone bylo w archiwum.

    > Czy jesli mimo wszystko beda sie domagali przyslac im odwolanie na pismie
    > wraz z potwierdzona kopia zaswiadczenia przez notariusza oraz dowodem wplaty
    > manipulacyjnej a ja tego nie zrobie, to oni po pewnym czasie skieruja
    > sprawe do sadu cywilnego ( i bedzie normalna rozprawa, na ktorej wydaje mi
    > sie, ze spokojnie sie wybronimy),

    Pod warunkiem ,ze wniesiesz zarzuty do nakazu jaki ci sad doreczy

    > czy tak jak w przypadku mandatow
    > policyjnych - nie bedzie sprawy w sadzie, tylko naleznosc sciagna wraz z
    > jakimis odsetkami/dodatkowymi kosztami z reanty mamy bez uprzedzenia?

    Nie draznij ludzi, raz ze bledne tematy umyslnie piszesz a teraz wbrew
    wstepowi głupa z siebie robisz ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200