  • Date: Sat, 09 Aug 2008 04:54:35 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieregularne alimenty.

    Mamuśka pisze:

    > Mam takie małe pytanie i proszę o pomoc.
    > A mianowicie moje dziecko ma zasądzone alimenty , płatne od dnia 1-
    > każdego następnego miesiąca. Co mam zrobić w takiej sytuacji gdzie
    > alimenty przychodzą bardzo nieregularnie , choć dziecko jest w pełni

    Meh, do miesiąca opóźnienia to jeszcze nie jest "bardzo".

    Liwiusz ma rację - szkoda nerwów. I nie warto ryzykować, że będzie
    złośliwy i np. nagle straci dochody.

    > uzależnione od tych pieniędzy, i nie jednokrotnie prosiłam ojca
    > dziecka o trzymanie się wyroku i daty tam ustalonej. Jednak moje
    > prośby mają odwrotny oddźwięk???? Muszę jeszcze dodać, że te
    > nieregularne wpłaty alimentów nie są spowodowanie brakiem pieniędzy.

    A skąd wiesz? Masz na bieżąco wgląd w jego konta? ;->

    To, że ktoś ma dochody i majątek niekoniecznie musi oznaczać, że w danej
    chwili zawsze musi mieć dużo na koncie - może inwestować i mieć gdzieś
    zablokowane.