    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Date: Thu, 1 Jun 2006 05:03:49 +0200

    Dnia 31 maj o godzinie 17:01, na pl.soc.prawo, Artur Golanski napisał(a):

    > Tak. Miałem na myśli koniec spółki w takm 4-osobowym wydaniu.

    No tak - zostaną już w tym przypadku tylko trzej wspólnicy.

    > Nowa 3-osobowa spółka

    Dlaczego "nowa"? Tosz to ta sama spółka tylko w pomniejszonym składzie.

    > rozpoczyna działalność po zakończeniu inwentaryzacji, z nową ksiegą
    > przychodów,

    zgoda

    > po zmianie umowy spółki

    Czy to konieczne?
    Wystarczy aneks IMHO, a nie całkowita zmiana umowy.

    > A co najważniejsze po podpisaniu kolejnej nowej umowy z NFZ,

    Dlaczego to ma być konieczne?

    > jeśli nadal jest to możliwe (bo może sie okazać, że po odejściu
    > tego lekarza spólka nie spełnia wymaga np. dotyczących spercjalizacji lekarzy) itd.

    Wolnego Artur. Dlaczego zakładasz że członek, współwłaściciel spółki musi
    być lekarzem, że spółka jako PODMIOT przestanie spełniać jakieś tam
    kryteria. Przecież wspólnik w tym przypadku absolutni nie musi być
    lekarzem!!!!
    Spółkę cywilną mogą tworzyć nawet kominiarze i mieć zawartą umowę z NFZem -
    czy widzisz jakieś przeciwwskazania?

    To tak gdyby np. odwołanie p. Wróbla z "Orlenu" powodowało że sam Orlen
    musi zawierać nowe umowy bo nowy członek zarządu jest z wykształcenia np.
    murarzem (wiem że to spółka prawa handlowego - ale;))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany