  • 11. Data: 2005-09-26 17:54:21
    Temat: Re: Nieprzyjazna sasiadka i wspolna toaleta :-)
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Robert Tomasik r...@g...pl napisal/-a:
    > Zresztą co szkodzi na przeszkodzie zameldować się tymczasowo na czas
    > do 2 miesięcy?
    Wlasciwie nic nie stoi na przeszkodzie, ale musi to chyba zrobic glowny
    lokator/wlasciciel? A jego nie ma na miejscu... chyba ze da sie to jakos
    inaczej zrobic.

    Pozdrawiam - Aga

  • 12. Data: 2005-09-26 18:18:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, ale musi to chyba zrobić
    główny
    > lokator/właściciel? A jego nie ma na miejscu... chyba ze da się to
    jakoś
    > inaczej zrobić.

    Nie musi. Własne dla tego zaznaczyłem, że do 2 miesięcy. Idziesz i się
    meldujesz tymczasowo. Równie dobrze możesz się zameldować u tej
    sąsiadki teoretycznie, z tym, ze to by było przestępstwo.

  • 13. Data: 2005-09-26 18:27:24
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Aga <a...@n...pl> wrote:
    > O, dzieki :-) Ale jak to jest, jezeli przebywa sie krocej niz 4 doby,
    > ale za to co jakis czas...?

    IANAL ale IMHO nie ma żadnego obowiązku się wtedy meldować.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 14. Data: 2005-09-26 18:37:35
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A jak to technicznie zrobić ? Bo w sumie dla sportu bym do
    > swojego zamka beton wlał ... ot dla jaj ;>

    Nie trzeba betonu ... na kazdej stacji paliw kupisz odpowiedni batonik
    "poxiliny", ktory po minucie miętoszenia wciska sie w zamek. Po takiej
    operacji trzeba zamek rozwiercac wiertarką ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2005-09-26 18:46:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba betonu ... na kazdej stacji paliw kupisz odpowiedni batonik
    > "poxiliny", ktory po minucie miętoszenia wciska sie w zamek. Po takiej
    > operacji trzeba zamek rozwiercac wiertarką ...

    Wot, tiechnika! Dawniej zapałka wystarczała...

  • 16. Data: 2005-09-26 18:48:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dh99as$s3e$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak to technicznie zrobić ? Bo w sumie dla sportu bym do swojego zamka
    > beton wlał ... ot dla jaj ;>

    hehe, zakladam ze zamek jest na duze kluicze, maly mozna zakleic substancja
    o ktorej napisal Krzysiek. juz widze jak
    babcia rano szaleje, kiedy na osttania chwile idzie do kibelka :)

    P.

  • 17. Data: 2005-09-26 18:48:44
    Od: "Alik" <a...@l...pl>

    wiadomości news:dh9fmm$5an$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wot, tiechnika! Dawniej zapałka wystarczała...

    Pół zapałki wystarczy

  • 18. Data: 2005-09-26 18:52:30
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Przemek R... p...@t...gazeta.
    pl
    napisal/-a:
    > hehe, zakladam ze zamek jest na duze kluicze, maly mozna zakleic
    > substancja o ktorej napisal Krzysiek. juz widze jak
    > babcia rano szaleje, kiedy na osttania chwile idzie do kibelka :)
    Na duze, na duze :-)))

    Pozdrawiam - Aga

  • 19. Data: 2005-09-26 19:07:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek R... p...@t...gazeta.
    pl
    > Na duze, na duze :-)))

    zgiętym drutem otworzysz

    P.

  • 20. Data: 2005-09-26 19:42:05
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Nie trzeba betonu ... na kazdej stacji paliw kupisz odpowiedni batonik

    Ale ja chce opis z użyciem betonu ;) Winieneś wiedzieć dlaczemu ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum