  • Data: 2009-07-07 18:10:20
    Temat: Re: Nieprawidłowe zawiadomienie o terminie rozprawy ?
    Od: "Bolek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >nie skarga kasacyjna, a apelacja
    >i można napisać wszystko, bo papier jest cierpliwy,
    >ale czy wyrok zostanie uchylony to pokażę czas

    >Art. 139. § 1 k.p.k. Jeżeli strona, nie podając nowego adresu,
    >zmienia miejsce zamieszkania lub
    > nie przebywa pod wskazanym przez siebie adresem, pismo wysłane pod
    >tym adresem
    > uważa się za doręczone.

    No nie napisałem to jest z k.p.a. i tu jak zrozumiałem wyrok się
    uprawomacnia i w tym czasie można składać skargi kasacyjne, mylę się ?

    >Niestety listonosz polecony może oddać list polecony każdemu, kto
    >otworzy drzwi pod danym adresem.

    To oczywiście prawda, ale pytanie jest proste - Czy list polecony ( pismo
    sądowe ) odebrany pod adresem zameldowania przez osobę bez pełnomocnictw
    jest listem doręczonym prawidłowo ?