    From: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Date: Mon, 27 May 2002 12:08:11 +0200

    > Masz rację. Tylko wydaje mi się, że gdyby policjant bezprawnie
    > podsłuchiwał mój telefon i zdobył w ten sposób np. dowód na to, że nie
    > płacę podatków, to myślę (wiem, naiwny jestem), że sąd nie dopuścił by
    > takiego dowodu. Jeśli zaś mamy np. mordercę i jedyny dowód, który mamy "na
    > niego" został zdobyty "z naruszeniem prawa", to wydaje mi się, że było by
    > totalnym absurdem wypuszczać kolesia na wolność.

    no dobrze, ale zaluzmy taka sytuacje - z nielegalnego podluchu ktos sie
    dowiaduje o przekretach podatkowych, sprawa trafia do sadu gdzie wtedy
    udowadnia sie w inny sposob oszustwo podatkowe (powiedzmy sprawdzajac
    PIT-y).
    Sad wyda przeciez wyrok w takiej sytuacji.

    Nie powie chyba "poniewaz sad dowiedzial sie o oszustwie podatkowym w
    nielegalny sposob, to idz i nie grzesz wiecej".

    A wiec mimo wszystko dojdzie do skazania _przez_ to ze ktos nielegalnie
    podsluchiwal.