  • Data: 2012-05-04 20:00:23
    Temat: Re: Nieobowiązkowe ubezpieczenie ZUS
    Od: " ja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia <j...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie wiesz że istnieje Rejestr Klauzul Niedozwolonych (patrz google).
    > Zgodnie z ustawą jeżeli w umowie znajduje się klauzula występująca w
    > rejestrze to z mocy prawa jest ona nieważna od samego początku, nie jest
    > wymagany żadny aneks do umowy.

    Rzeczywiście nie wiedziałem. Podejrzewałem, że to nie jest ważne, ale nikt
    nie umiał mi dać wiążącej odpowiedzi.

    Dla ciekawych - stosowny fragment wygląda tak:

    "W skład okresu wypowiedzenia nie wlicza się okresu, w którym Zleceniobiorca
    faktycznie nie realizował przedmiotu zlecenia bez względu na przyczyny oraz
    uzasadnienie braku realizacji zlecenia (w tym zwolnienia lekarskie, czas wolny
    przeznaczony na wypoczynek lub przerwę w realizacji zlecenia [...]"

    Zaraz poguglam i poczytam, dziękuję.