  • Data: 2009-04-29 14:17:02
    Temat: Re: Nieobecność w pracy
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Miałem na myśli także "jak dostarczyłaś pismo". Ale rozumiem, że pismo
    > już zostało dostarczone?

    Nie nie, na razie tylko teoretyzuję :)
    Wstrzymam się do przyszłego tygodnia, ale nie sądzę, żeby mu się coś stało
    (w sensie choroby czy wypadku).
    Myślę, że po prostu dużo wcześniej zaczął intensywny długi weekend ;-)

    > Bez zbędnej zwłoki ;-) Tj. musisz mu dać tyle czasu, aby bez zbędnej
    > zwłoki udzielił Tobie odpowiedzi.

    No dobrze, a ile wynosi "zbędna zwłoka"? ;-)
    Rozumiem, że to wszystko określenia umowne i na "wyczucie" i że nie znajdę
    nigdzie dokładnych terminów?

    Pozdrawiam
    Emka