  • Data: 2009-04-29 12:52:21
    Temat: Re: Nieobecność w pracy
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Znam :) Nawet parę innych praw, też znam.

    No to jesteś niechlubnym wyjątkiem albo prawnikiem albo hobbystą ;-)
    Ja się znam na wielu różnych rzeczach, ale na prawie niekoniecznie.

    > Tu profesjonaliści nie występują. Mają zapewne ciekawsze rozrywki ;)
    > Więc zasięganie rad grup dyskusyjnych to mało profesjonalne jest.

    Jest mało profesjonalne, ale jak mówiłam - nie stać mnie na razie prawnika,
    sama nie znam się na wszystkim, a tutaj szukam jedynie wskazówek,
    podpowiedzi, sugestii. Być może nie ma tu profesjonalistów, ale z drugiej
    strony jest mnóstwo ludzi, którzy piszą z sensem (czytuję grupę od jakiegoś
    czasu), a jeśli jeszcze z tego wywiązuje się dyskusja, to można wyłowić dużo
    ciekawych rzeczy.

    > Ale zajmujesz się zatrudnianiem ludzi.

    Tak, ale jak chcę zatrudnić panią do umycia okien, to nie muszę przebijać
    się przez cały kodeks cywilny, zanim to zrobię. Tu jest podobnie. Znam
    niezbędne podstawy dotyczące kwestii zatrudniania osób i ogólnie pojętej
    polityki kadrowej, ale nie jestem w stanie opanować wszystkiego od razu w
    całości.

    Pozdrawiam
    Emka