  • Data: 2008-04-02 00:03:23
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fsugof$mhf$7@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > a wklep sobie w googleach usprawiedliwianie nieobecnosci to zobaczysz jak
    > to nagle szkoły pozwalają samemu się usprawiedliwiać.
    > Okazuje się, że nawet zwolnień lekarskich nie trzeba.
    Kolumb-odkrywca się znalazł... ;)
    Przecież mówiłem, że nauczyciel decyduje czy uwzględnić uzasadnienie wniosku
    o usprawiedliwienie nieobecności. Może to zrobić nawet po ustym wyjaśnieniu.
    Ale nie musi.

    > Zresztą nie ma żadnej podstawy prawnej do tego aby lekarz wypisywał
    > uczniom jakiekolwiek zwolnienia lekarskie.
    Musisz zrozumieć, że nie istnieje coś takiego jak "zwolnienie lekarskie".
    Istnieje za to zaświadczenie lekarskie o niezdolności do czegośtam.

    --
    Jotte