eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie
    prawo
    Date: Sat, 18 Oct 2014 17:43:24 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 53
    Message-ID: <m1u2vq$o9t$1@mx1.internetia.pl>
    References: <540c95ea$0$26855$65785112@news.neostrada.pl>
    <541924ef$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1409181306260.3012@quad>
    <541acf6b$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1409181431180.4952@quad>
    <541c6284$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvsavl$lde$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1409241056160.3792@quad>
    <m0f07s$jks$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410011237030.2360@quad>
    <m1rvr9$o2n$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410181052200.3620@quad>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1413648186 24893 78.10.177.126 (18 Oct 2014 16:03:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Oct 2014 16:03:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1410181052200.3620@quad>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547289 pl.soc.prawo:742113
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > ...
    >>> Może z aresztem za wszystko bym nie przesadzał (z wyjątkiem odwrócenia
    >>> proporcji kar np. za jazdę pasem do kierunku przeciwnego bez widoczności
    >>> i jazdę "pod wpływem", ale ostrożną), ale do środków stosowanych
    >>> proporcjonalnie i "bezprogowo" jak najbardziej - zaczynając od
    >>> zatrzymania
    >>> PJ na jeden dzień.
    >>
    >> Ale wiesz czym to się skończy ....będziesz co drugi dzień musiał jeździć
    >> do pracy z szoferem albo snuć się po drogach jak smród po gaciach.
    >
    > A to zależy od wyników.
    > Jak po takim "wdrożeniu" wypadkowość padnie na pysk i dorówna do .de
    > i .uk

    Dobrze wiesz, że nie padnie.

    > to oczywiście nikt nie będzie próbował tego ruszać :>,

    I pewnie wiesz też, że nikt nie będzie tego próbował ruszać mimo, że nie
    padnie.

    > jak
    > jednak nie da "efektów", to BĘDZIE powodem głosowania przy wyborach.
    > Ze skutkiem pozdejmowania ograniczeń.

    Trolujesz ? :-) Będzie jak ze światłami.

    > ...
    >
    >>> Tak samo jak bez przesady - karanie w ten sposób, że PJ nie można
    >>> zatrzymać wcale albo co najmniej na rok, podobnie jak areszt nie
    >>> wymierzany w praktyce od jednego dnia, jest chore.
    >>
    >> Już nie kojarzę, jest kara aresztu ?
    >
    > A dlaczego by nie?
    > Kiedy ostatnio zajrzałeś do art.1 kodeksu wykroczeń? ;)

    Codziennie rano go czytam w dni powszechnie przed pracą a w święta przed
    kościołem :-)

    > Literalny wpis jest w art.18, zaś problemem o którym mówię art.19
    > (nie można się czepiać sądów że "nie stosują", skoro to sam ustawodawca
    > nakazał dolny próg 5 dni - IMO bezsens, o ile stosowaie więzienia
    > od pewnego progu a do tego progu aresztu ma jakiś sens, to dolny
    > limit dla aresztu - nijak).

    Bo to chyba według ustawodawcy sroga kara jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1