eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie
    prawo
    Date: Tue, 30 Sep 2014 21:08:36 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Najpierw trzeba ją dostać :P
    >
    > Trollujesz czy naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z kryteriów
    > kwalifikacji "czynu"?

    A jedno i drugie ? :-)

    > (no, może być jeszcze "zaniechanie", ale to też trzeba UDOWODNIĆ
    > i o tym cały flejm).

    Nie wiem już o czym flejm, ale Trybun na pewno uważa że karanie finansowe
    jest jakieś szczególne. Ja w sumie też, ale raczej w tym sensie, że powinien
    być właśnie regułą areszt lub podobne a dopiero możliwy do zamiany na karę
    finansową. Bo kara finansowa nie jest sprawiedliwa w sensie o jakim tutaj
    kiedyś pisaliśmy, kogoś po prostu może być stać. Poza tym kara finansowa
    daje komornikowi możliwość doprowadzenia do ruiny pechowca. Wyprzeda mu
    wszystko na co pracował latami za grosze albo zmusi do zadłużenia się by
    spłacić zupełnie sztucznego w takim przypadku wierzyciela.