eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Sun, 07 Sep 2014 13:21:52 -0500

    On Sun, 07 Sep 2014 19:43:15 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Ty tak serio piszesz?
    >Masz wiedzieć skąd chcesz. Naprawdę urzędnik ma Cię prowadzić za rękę na
    >każdym kroku?

    Uzrednik trzyma mnie za morde na kazdym kroku, a wiekszoac juz nei
    czuje ze jest trzymana za morde, tylko mysli ze jest glaskana.

    NIE WIEM jak sie wymienai zarowke, nikt mnie tego nie uczyl, wiec
    jakim ZASRANYM PRAWEM wymaga sie ode mnie abym wiedzial? Niech
    najpierw uzrednicy uchwala ze kazdy musi pzrejsc kurs i egzamin i miec
    w samochodzie odpowiednie nazredzia

    >Zgaduję, że jesteś przeciwnikiem pozwalania kierowcom samochodów na
    >prowadzenie motocykli 125 ccm, bo żaden urzędnik ich nie przeszkolił i
    >nie wydał zaświadczenia.

    JEstem pzreciwnikiem, bo z faktu umiejetnosci posadzenia dupy za
    kierownica nie wynika ze sie umie prowadzic motocykl

    A.L.