eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-07 20:11:28
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-07 o 19:36, A.L. pisze:
    > A czy na kursach kierowcow ucza wymiany zarowek? Jak nie, to niech sie
    > odp.... Skad dentysta, adwokat czy sekretarka ma wiedziec jak sie
    > wymienia zarowke?

    Może jestem z zeszłej epoki ale tak banalna operacja jak wymiana żarówki
    nie sprawiała mi kłopotu w szkole podstawowej.
    Oczywiście piszę o normalnych samochodach w których nie trzeba zdejmować
    koła i zderzaka żeby to uczynić.
    UE przyssała się do odkurzaczy (swoją drogą mogła by w ramach analogii
    też do mocy samochodów ;-) ) a powinna przypie... kary za utrudnianie
    podstawowej operacji użytkownika poprawiającej bezpieczeństwo na drodze.
    W mordę... Jak już musimy mieć tych biurokratów to jest właśnie pole do
    popisu na kolejną dyrektywę unijną. Żarówkę powinno dać się radę
    wymienić w środku nocy w 5 minut!!!