    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemiecka policja wzywa - jakie zasady?
    Date: Sun, 28 Nov 2010 21:49:40 +0100

    W dniu 2010-11-28 21:45, Alek pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał

    > Zgłaszasz w wydziale komunikacji fakt sprzedaży samochodu i oni na twoim
    > egzemplarzu umowy k-s stawiają stempel z potwierdzeniem przyjęcia tego
    > zgłoszenia.

    Ale na jakiej podstawie (prawnej)? I z jakim skutkiem? Bo aut
    sprzedawałem i kupowałem wiele, czasem tak, że razem w jednym urzędzie
    bywałem z sprzedającym/kupującym, i żaden urząd niczego nikomu nie
    podbijał i żadnego zgłoszenia nie chciał. Wręcz ostatnio sprzedający się
    przy mnie pytał w urzędzie "a z mojej strony to co?" i dostał odpowiedź
    "a jak pan chce, to podpiszcie sobie zerwanie ubezpieczenia to
    sprzedający sobie odbierze resztę kasy za % roku pozostały, u nas nic"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173