  • 1. Data: 2014-05-21 17:54:50
    Temat: Niemiecka policja w Polsce
    Od: marsel <m...@c...pl>

    http://www.wykop.pl/ramka/1998950/niemiecka-policja-
    w-polsce-beda-walczyc-m-in-z-kradziezami-samochodow-
    sonda/
    http://tinyurl.com/kdh3kaf

    W podlinkowanym artykule piszą coś o porozumieniu między ministrami
    Polski i Niemiec dającym prawo działanie samodzielnie niemieckiej
    Policji na naszych ternach przygranicznych.
    Prawda ci to? Byle minister może sobie podpisać glejt, że od dzisiaj
    podlegamy funkcjonariuszom obcych krajów a nie potrafią rozwiązać
    prostych problemów z leczeniem za granicą?

    Teraz dojdą nam nowe pojazdy uprzywilejowane i kolejna instytucja do
    gnębienia obywateli? Bo nie spodziewam się, że Niemcy zechcą szukać
    złodzieja, który okradł moją piwnicę albo zakłóca ciszę nocną.

    Rosja anektuje sobie Krym i w Polsce wielkie oburzenie ale niewiele
    trzeba żeby nas ktoś zaanektował. Sami się podkładamy.

  • 2. Data: 2014-05-21 19:18:24
    Temat: Re: Niemiecka policja w Polsce
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "marsel" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > Rosja anektuje sobie Krym i w Polsce wielkie oburzenie ale niewiele trzeba
    > żeby nas ktoś zaanektował. Sami się podkładamy.

    Przeczytaj ten artykuł: http://prawo.rp.pl/artykul/1110070.html
    a nie bzdety na wykopie. I postaraj się zrozumieć.

  • 3. Data: 2014-05-21 19:30:31
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Przeczytaj ten artykuł: http://prawo.rp.pl/artykul/1110070.html
    > a nie bzdety na wykopie. I postaraj się zrozumieć.

    ta... hehhe
    propaganda jak w PRL

  • 4. Data: 2014-05-21 19:35:11
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Użytkownik Hans Kloß napisał:

> [...]
    >
    > Przeczytaj ten artykuł: http://prawo.rp.pl/artykul/1110070.html
    > a nie bzdety na wykopie. I postaraj się zrozumieć.

    Ale to tylko potwierdza bzdety z wykpu.
    Pytania są nadal aktualne.
    Ustawy i rozporządzenia już nie obowiązują bo ministrowie sobie coś
    podpisali?

  • 5. Data: 2014-05-21 21:17:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 19:35, Użytkownik marsel napisał:

    > Ale to tylko potwierdza bzdety z wykpu.
    > Pytania są nadal aktualne.
    > Ustawy i rozporządzenia już nie obowiązują bo ministrowie sobie coś
    > podpisali?

    Przeczytaj jeszcze raz, dla odmiany ze zrozumieniem.
    Jak nie pomoże to podpowiem, 2,5 roku trwały prace
    ponieważ potrzeba było regulacji czyli zmiany prawa.
    Więc sprawdź sobie to ustawy i rozporządzenia. :-)
    Tyle że całość wygląda jednak dosyć jednostronnie.
    O ile w dupie mam prawdziwych przestępców to nie raz
    i nie dwa aresztują kogoś przez pomyłkę.
    No ale niezależność oddaliśmy sami na własną prośbę.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-05-21 21:25:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 21:17, RadoslawF pisze:

    > O ile w dupie mam prawdziwych przestępców to nie raz
    > i nie dwa aresztują kogoś przez pomyłkę.
    > No ale niezależność oddaliśmy sami na własną prośbę.

    Ano. Zupełnie jak np. Teksas. Źle na tym wyszli?

  • 7. Data: 2014-05-21 22:56:50
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    > O ile w dupie mam prawdziwych przestępców to nie raz
    > i nie dwa aresztują kogoś przez pomyłkę.
    > No ale niezależność oddaliśmy sami na własną prośbę.

    Przeczytałem raz i to mi wystarczyło. Jakie ma znaczenie, że prace
    trwały miesiąc, 2,5 roku czy 10 lat? Piszą tam o jakiejś umowie między
    Polską a Niemiecką policją, czy taka umowa wiąże jakoś pozostałych
    obywateli Polski?
    Chciałbym się dowiedzieć czy faktyczne zgodnie z naszym prawem Niemiec
    może mnie zatrzymać i na przykład legitymować? Jeżeli tak, to jakie są
    wzory ich umundurowania, odznak czy radiowozów, żebym wiedział, że to
    nie jakiś przebieraniec? Można gdzieś to znaleźć w naszych przepisach
    czy od teraz muszę jeszcze znać Niemieckie przepisy żeby poruszać się w
    Polsce?

  • 8. Data: 2014-05-21 23:44:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2014, marsel wrote:

> [...]
    [...]
    > Przeczytałem raz i to mi wystarczyło. Jakie ma znaczenie, że prace trwały
    > miesiąc, 2,5 roku czy 10 lat? Piszą tam o jakiejś umowie między Polską
    > a Niemiecką policją,

    Pierwsze słyszę, żeby niemiecka policja była samorządnym tworem, który
    może zawierać umowy m-narodowe. A jeśli zawarło taką umowę niemieckie
    *państwo*, to jakby inna sprawa.
    BTW: przymiotnik z wielkiej Ci wyszedł ;)

    > czy taka umowa wiąże jakoś pozostałych obywateli Polski?

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    Klikasz "rozdział III źródła prawa".
    Zajrzyj może kiedy na .samochody albo .rowery, to się dowiesz zarówno
    o formalnej jak i "praktycznej" wyższości umowy m-narodowej (tak
    po prostu, jeśli sprawa da się zaskarżyć przed trybunałem m-narodowym,
    to kraj który narusza umowę m-narodową wziął i przegrał).

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2014-05-21 23:52:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2014, marsel wrote:

    > Pytania są nadal aktualne.
    > Ustawy i rozporządzenia już nie obowiązują bo ministrowie sobie coś
    > podpisali?

    W sprawie formalnej.
    Rozporządzenia obowiązują DLATEGO, że podpisują je MINISTROWIE.
    Uprzejmie proszę o niestawianie sprawy na głowie.
    Teza z pytania jest losowo rzuconą (kulą w płot :))

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2014-05-22 13:17:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 21:25, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ano. Zupełnie jak np. Teksas. Źle na tym wyszli?

    Z bliższych przykładów podał bym Ukrainę i Białoruś.
    Dobrze na tym wyszli ?